31.01.2012

8 komentarzy:

  1. Agata, wchodzę na nieobiektywną codziennie od pory tamtej wiadomości. Dopiero dzisiaj odkryłam, że zmieniłaś swoje zdjęcie profilowe, że dałaś jakikolwiek znak, że żyjesz, jesteś.
    Myślami jestem z Wami KAŻDEGO JEDNEGO DNIA.
    aniac

    OdpowiedzUsuń
  2. też właśnie odkryłam... nie mogę dostać się na ostatnie wpisy na nieobiektywnej- pamiętam, pozdrawiam magdag

    OdpowiedzUsuń
  3. jak się ciesze że jesteś....

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero teraz zwróciłam uwage na nowe zdjecie profilowe i Ciesze sie że wróciłaś...Pozdrawiam bardzo bardzo goraco. Morrrela

    OdpowiedzUsuń
  5. witam,ja także zauważyłam nowe zdjęcie profilowe a teraz weszłam tutaj,dziękuję za ten znak,ściskam mocno./Linka81

    OdpowiedzUsuń
  6. Jednak jesteś, trwasz, żyjesz, mimo , iż serce umarło. Myślami jestem z Wami.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne te zdjęcia, bardziej jak obrazy...nieoczywiste, nieostre, malarskie.

    OdpowiedzUsuń